Call Center
  • 021 308 4000 sau
    contact@btdirect.ro
    Numărul e disponibil din orice rețea națională.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    ALO BT DIRECT

    Poți să știi oricând tot ce vrei despre cardul tau Direct, urmând pașii din Self Service ALO BT DIRECT 021 308 4000.

    Shopping în stilul tău

    Cardul Direct

    Cumpărături fără griji, în rate fără dobândă la magazinele partenere sau prin programul Rate Oriunde.

    Cum aplici
    pentru card

    Direct în magazinele partenere. Dacă ai veniturile raportate la ANAF, este suficient să ai cu tine doar actul de identitate în original.

    0% dobândă

    Plătești fără dobândă în magazinele partenere (dacă returnezi suma integral în perioada de grație de până la 55 de zile).  

    Totul în timp real

    Faci plăți cu telefonul la comercianți, verifici soldul și administrezi cardul ușor din aplicația BT Pay.

    Plăți în siguranță

    Confirmă plățile simplu și intuitiv direct de pe telefon folosind face ID, amprenta sau altă metodă de deblocare a telefonului.  

    SMS Alert

    Primești SMS după fiecare tranzacție și afli suma disponibilă actualizată. Primele 3 luni sunt gratuite, apoi costul va fi de 5 lei/lună.

    Retrageri de numerar

    Poți retrage bani de la orice bancomat, iar dacă vrei să afli costul, trimiți un SMS la 3750 cu suma pe care dorești să o retragi și numărul de zile în care vei înapoia banii.

    Programul Rate Oriunde

    Poți transforma în rate (de la 3 la 36) orice cumpărături de peste 500 de lei.  

    01

    Cumperi de minim 500 lei, cu plata integrală

    02

    Îți trimitem un SMS prin care te informăm că poți transforma suma plătită în 3 rate fără dobândă sau 4–36 de rate ușoare, cu numai 1% dobândă pe lună

    03

    Ai timp 3 zile de la primirea SMS-ului să te hotărăști dacă vrei să optezi pentru plata în rate și să răspunzi la SMS-ul primit

    BT

    Ai controlul, direct din BT Pay

    Toate cardurile tale direct pe telefon, mereu la îndemână, la un tap distanță. Plătești rapid, oriunde ai fi.

    01

    Descarci aplicația din App Store sau Google Play

    02

    Adaugi Cardul Direct în sectiunea “Adaugă un card BT”

    03

    Completezi cu datele cardului tău și confirmi prin codul primit prin SMS

    Faci plăți direct cu telefonul

    Doar deblochezi și plătești, nu vei mai avea nevoie de PIN tastat pe POS.  

    Afli detalii despre datele cardului

    Numărul cardului, codul CVV și data expirării, tot ce-ți trebuie pentru plăți online rapide și sigure, direct în app.

    Confirmi plățile online

    Activează aprobarea plăților online și confirmă rapid fiecare tranzacție cu datele biometrice sau metoda de deblocare a telefonului.

    Verifici rapid tranzacțiile

    Verifici soldul cardurilor tale și vezi detaliile tranzacțiilor făcute cu cardul. Dacă ai un dispozitiv Garmin sau Fitbit, poți să înrolezi Cardul Direct în aplicațiile de plată.

    Condiții de acordare & modalități de plată  

    • Venit minim de 1.000 de lei.

    • Vârsta minimă de 18 ani

    • Venituri salariale, pensii sau alte tipuri de venituri stabile de minim 3 luni

    BT

     Modalități de plată

    • Scanarea codului de bare de pe extras*:

      • La orice Stație de Plată SelfPay, din rețeaua de peste 10.000 de locații – pe care le găsești aici.
      • În aplicația PAGO, prin selectarea „BT Direct” din meniul de Furnizori și scanarea codului de bare.
      • În aplicația 24Pay, prin selectarea „BT Direct IFN SA” din meniul „Plată facturi – Servicii Financiare”.
      • La automatele BT Express din locațiile Banca Transilvania – plătești suma dorită identificându-te cu Cardul Direct sau prin scanarea codului de bare aflat în partea de jos a extrasului.
      • La orice punct de plată PayPoint, din rețeaua de peste 18.000 de parteneri – pe care îi găsești aici.
      • În magazinele Flanco, la Biroul de Credit BT Direct.
    • Transfer bancar

    • Dacă faci plata din altă bancă decât Banca Transilvania, folosește contul RO44BTRLRONINCS000788104 și menționează numărul de cont sau codul de bare de pe extras.

    • Ordin de plată predefinit

    • Prin BT Pay, din meniul ‘Plătește o factură de utilități’, selectând ca furnizor BT Direct - Card și completând informația din codul de bare de pe extras.

    • Mandat poștal la orice unitate a Poștei Române

    • În contul RO44BTRLRONINCS000788104, cu menționarea numărului de cont sau a informației din codul de bare de pe extras (plata trebuie efectuată cu 7 zile înainte de data scadenței).

    *Nu ai un extras de card la îndemână? Poți genera codul de bare introducând numărul de cont aici.

    Întrebări frecvente

    Cardul se trimite inactiv din motive de siguranță, dar în 3 pași simpli, l-ai și activat.  

    Pasul 1: asigură-te că ai cardul la îndemână, ca să te putem identifica.  

    Pasul 2: sună la 021 308 4000 

    Pasul 3: robotul nostru te va ghida pas cu pas. Tu doar trebuie să selectezi opțiunea “activare card”. 

    Gata, spor la cumpărături! 💳🤩

    Da, poți refinanța orice credit sau card de credit deținut, prin Cardul Direct sau prin credit, cu condiția prezentării de documente justificative.

    Prin programul de Rate Oriunde, poti transforma in rate (de la 3 la 36), orice cumparatura de peste 500 de lei. La momentul platii integrale ce depaseste aceasta suma, noi iti trimitem un SMS prin care te informam ca poti transforma suma platita in 3 Rate fara Dobanda sau in 4–36 de Rate Usoare, cu numai 1% dobanda pe luna.

    Ai la dispozitie 3 zile de la primirea SMS-ului, sa te hotarasti daca vrei sa convertesti tranzactia in rate si sa raspunzi la SMS-ul primit. Pe urmatorul extras vei vedea anularea tranzactiei cu plata integrala si prima rata din cumparatura efectuata.

    Totul din app, în timp real

    Scanează codul QR și descarcă aplicația BT Pay.

    Notificări